wtorek, 30 sierpnia 2011

Mam słoik... Słoik pełen zajebistych wspomnien

Co , prawda jutro ostatni dzień moich kochanych wakacji , nawet tego nie czuje ale to dobrze ; d Spędziłam je bardzo miło pierwsze trzy tygodnie u mojej kochanej Agusi Michaśki Ciotki Wiolki i Damiana ♥ Następny tydzień mój kuzynek u mnie i wyłażenie z Ruudą potem siedenie w moich kochanych Różynach < 3 Długi weekend u Marlenki ; p Potem najlepsze czyli Borówno ♥♥♥ Potem znowu trochę w domku wyłażenie z Ruudą przesiadywanie u niej itp. I w tej chwili do mojego domku przyszedł mój kochany wariat Fido , Druga najlepsza cześć czyli Biwaczek <3 A potem już w domku ale bardzo miło spacery z Fidem oglądanie filmów wypady do psc , przesiadywanie albo u ruudej albo u sowy , wypad na jarmark z Adrianem ; p i tak miło minęły mi całe wakacje i jestem z tego bardzo zadowolona jeszcze żałuje tylko ze do Starego Targu nie zdążyłam ale to pojadę mooze na ferie < 3 Jedne z najlepszych wakacji . Mam bardzo dobry humor i byle co mi jego nie popsuje nawet szkoła ; p Kocham życie do cholery kocham jeee !!!!
Ps. Chociaż mógł by się zjawić jakiś wysoki brunet albo nawet niski ; p haha xd

Oczywiście ruuda robiła ; d

Borówno < 3

Nasze spacerki

Miał być skok ; d
Niezapowiedziana kąpiel ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz