wtorek, 9 sierpnia 2011

lubię, kiedy ktoś rozumie mnie, jak się nie mogę wysłowić


Mam mega zajebiste wspomnienia bardzo dużo zdjęć najlepszą opaleniznę  a wszystko zawdzięczam Ruudej Natalii  P. Wioli Ugusiowi no i pięknemu słońcu a bym zapomniała i panu fioletowemu . Tydzień w borównie mega udany , pogoda najlepsza w te wakacje ,  i ogólnie wszystko się udało . Mam dobry humor od dłuższego czasu poprawił się też dzięki Malucu mojemu jak pojechałam do Zimowiska kocham ją najbardziej na świecie jedna z najbardziej zwariowanych osób które znam < 3 Wybieramy się do klonowa w czwartek ale nie mam pojęcia czy wypali . A potem do Starego Targu oczywiście.!


Wracając z biedronki xd

Chyba było mi zimno ;d

Kompromitacja ;p
Kocham to zdjęcie ♥
Z ruuda ; **



abyś zapytana, czego brakuje Ci do szczęścia odpowiedziała: 'niczego'.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz