czwartek, 13 października 2011

Plan na dzis ? Przezyc jutro .

Dawno mnie tu nie było  , dlatego mam dużo do opowiedzenia tym którzy może nieraz czytają to co tu napisze. A wiec muszę zacząć od tego ze spróbuję być systematyczna i pisać tu codziennie albo przynajmniej z 4 razy w tygodniu . Jak na razie wszystko idzie dobrze , nic się nie pląta i nie ma jakiś większych problemów o których myślałam by całymi dniami . oprócz codziennego rozmyślania o tym dlaczego robimy tak a nie inaczej ale to już normalne . Ostatnio się świetnie wybawiłam nasza vixa szkolna była niebywale udana , nogi mnie bolą do teraz. I dziękuję bardzo wszystkim za świetną zabawę , kolejne chwile które dały mi kolejna dawkę szczęścia . Plus dowiedziałam się ze tańczę jak dziecko afryki ale co tam ; d .Następną rzeczą są warsztaty dziennikarskie które zapowiadają się bardzo ciekawie ,  nie mogę doczekać się kolejnego spotkania . I to właśnie przez nie jak wspomniałam chce pisać tu albo w moim trochę zaniedbanym pamiętniczku doc systematycznie . A jeszcze jedno tak na poprawienie humoru :                                                          













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz