poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zostałam oTAGowana ; )

                                  

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
Otagowała mnie Kruszynka kasia a oto pytania jakie otrzymałam:

1. Skąd pomysł na bloga?
Kocham pisać , chyba dlatego założyłam bloga , żeby dzielić się odczuciami , myślami i wszystkim co złożone jest z sensem życia.
2. Co daje Ci najwięcej satysfakcji i radości z blogowania?
Myśl , że każdy może to przeczytać moje wypociny i wyrazić swoja opinie . A po za tym wielka radość daje mi wyrzucenie kłębiący się w głowie myśli
3. Ulubiony blog?
Jejku nie mam pojęcia , wszystkie blogi z których mogę coś wnieść bardzo lubię , ale może które mają instrukcje w stylu DIY
4. Ulubiony kosmetyk?
ziaja - masło kakaowe
5. Kosmetyk, który chcesz bardzo wypróbować?
Ziaja krem tonujący nuno
6. Ulubiona firma kosmetyczna?
Ziaja
7. Najdroższy bubel jaki udało Ci się kupić?
Raczej takiego nie pamiętam , korzystam z recenzji więc chyba mi się nie udało
8. Najtańsze cudo jakie udało Ci się kupić?
Oczywiście znowu ziaja . Odżywka z czarna rzepą do włosów z łupieżem i przetłuszczając się .
9. Po otworzeniu rano oczu co robisz?
Przeważnie sprawdzam która godzinna i czy nie zaspałam
10. Gadżet, który musisz posiadać?
Oprócz co jest oczywiste telefonu zawsze muszę mieć słuchawki , większych wymagań nie posiadam
11. jak być wgrała 6 w lotto co byś zrobiła?
Na pewno dałabym trochę moim rodzica poszłabym na wielkie zakupy , odwiedziłabym parę krajów i część oddałabym na cel charytatywny
Nie przepadam za takimi zabawami , ale ze zwykłej uprzejmości odpowiedziałam na pytania ; ) Ale raczej nie zamierzam innych oTAGowywać.

KONKURSY&ROZDANIA  w których biore udział
kosmetasia
meska kosmetyczka.

daga kusnierz

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam bardzo gorąco na rozdanie :) tak jeden pod drugim komentarz, ciekawe który ma wiekszą siłe przebicia :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myslę że skusze się na dwa ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłaś udział w konkursie ale nie dodałaś mnie do obserwowanych, możesz to jeszcze poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń